Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-seo-pack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/cheflab/domains/chef-lab.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
NO RESERVATION - CHEF LAB

NO RESERVATION

Bywało w okresie przed sylwestrowym że wiele ludzi dzwoniło , przychodziło do nas i za wszelką cene chciało rezerwować stolik. Jak to z nami bywają momenty że niestety nie prowadzimy rezerwacjii. Wielu nie rozumiało przyczyny i nawet powiem że sie tak mocno gniewali  jakby pomyśleli że po prostu nie chcemy ich w naszym lokalu.

 W Lechalet trzeba wiedzieć że jest tylko 5 stolików i to już powinno wyjaśnić sprawe rezerwacjii. Uwierzcie mi żę jak bym miał lokal na 300 osób to bym postawił osobe przy tel i by brała wyłącznie rezerwacje.Ale że tak nie jest to niestety nie ma możliwości rezerwacji. A dlaczego? Bo jak byśmy rezerwowali wszystkim co telefonują to do 20 stycznia restauracja byłaby zamknięta i dostępna wyłaćznie dla klientów z rezerwacjii.  Nie chcielibyśmy tego bo wiele ludzi po prostu chce przyjsc po nartach bo zgłodniało  a nie umawiać się dwa tyg wczesniej żęby zjeść.Taka jest typologia tego miejsca i zmienić go nie byłoby w naszym stylu.

Tego roku jak zwykle były kolejki ale z tego co mi wiadomo max się czekało 15 min i stolik był wolny. Myśle że ta metoda którą zastosowaliśmy jest najbardziej przyjazdna dla wszystkich co było przykładem własnie z uwagi że każdy mógł u nas zjeść bez problemów w tym okresie.Pozdr  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *